|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Administrator
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:50, 27 Paź 2006 Temat postu: Zagadka o wszystkich cywilizacjach i wszystkich deckach |
|
|
|
Na początek coś łatwego :
Jak umieścić na polu bitwy [link widoczny dla zalogowanych]w 3 turze ?
Podpowiedź : chodzi o osłone tarczy
Da sie !!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Begineer lvl 2
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków
|
Wysłany: Sob 15:33, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Transmogirfy lub Rabid Reincarnation. Można nawet wcześniej jak tarfi się jako osłona.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Begineer lvl 2
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków
|
Wysłany: Sob 15:43, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Wybierzcie jedną z dwóch:
Łatwa: Przeciwnik ma Balloma i 2 Stalloby, the Lifequasher. Rozwal je mając 10 man.
Trudna:Przeciwnik ma w strefie bitwy 2xAqua Hulcus, 3xBrawler Zyler i 5 tarcz. Ty masz jednego stwora i dwie karty w ręce (wraz z dociągniętą) i 8 man (2xDeath Smoke, 1xStallob, 3xPyrofighter Magnus, 2xRikabu the Dismantler) wraz z dodaną. Masz zniszczyć przeciwnika w tej turze (tak, to możliwe).
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Dobry typek
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca
|
Wysłany: Sob 20:09, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
niemoze byc rapid reincarnation, ponieważ koszt tego stwora co idzie do pola z reki musi byc taki sam lub mniejszy niz liczba kart w twojej manie. A bedziemy mieli wtedy góra 3 a Bilion kosztuje 10
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Dobry typek
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca
|
Wysłany: Sob 21:23, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
no nie, Soulswap to bieżemy jednego z many w pole i kładziemy jednego do many. a Rapit to niszczymy jednego z pola i bierzemy jednego z reki ale warunek taki sam jak w Soulswap
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Begineer lvl 2
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków
|
Wysłany: Nie 8:58, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Masz rację niedokładnie przeczytałem. Ale spróbuj odpowiedzieć na moje pytanie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Niezły gościu
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 11:31, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Do łatwej zagadki Radeona:
Jeden terror pit na Stalloba, the Lifequasher. Wszystkie inne stwory też idą na cmentarz.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Begineer lvl 2
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków
|
Wysłany: Nie 14:36, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Dobrze. Możesz zadać pytanie, jednak moja trudna zagadka wciąż jest dostępna.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Niezły gościu
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 17:29, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Jeżeli Elf-X jest w polu bitwy ile zapłacimy many za Aqua Guarda??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hypermag dnia Nie 17:30, 29 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|